Provincie Zeeland - Hoe is het nu met Roos?

Opdracht
In de zomer van 2019 werd Roos het gezicht van Zeeland. Tijdens een combinatie van arbeidsmarktcommunicatie en gebiedsmarketing bereikt Roos ongeveer 165.000 personen. Roos liet Zeeland wat het inhoud om in Zeeland te wonen, leven en in de zorg te werken.

In de zomer van 2020 ''volgden'' wij wederom Roos om te laten zien hoe het is om gedurende de tijd dat Nederland in de ban van het coronavirus was om in de zorg te werken in Zeeland. 

Uitvoering
In een compilatie van door haar aangeleverde beelden en vooraf geschoten materiaal geeft Roos een kijkje in haar leven en haar werk gedurende deze onzekere periode. Tijdens deze campagne konden geïnteresseerden uit de doelgroep van 2019 doorklikken naar het interview met Roos op Zeeland Land In Zee 

Resultaten
In totaal zijn er 60.000 personen via Facebook en Linkedin bereikt buiten Zeeland en is de content meer dan 150.000 keer bekeken. Dit leverde meer dan 1600 bezoeken aan de website op en honderden online betrokkenheidacties. 

Chapeau voor je geweldige inzet Roos!