Agrimarkt - Een bewuste keuze

Opdracht
Een supermarktketen met een regionaal karakter, dat is de Agrimarkt. Met een ruim assortiment streekproducten is Agrimarkt een supermarkt van de regio en voor de regio. Aan ons de vraag hier een concept bij te verzinnen die dit karakter maatschappelijke karakter goed naar voren brengt.

Uitvoering
In het bewuste keuze concept komt naar voren hoe de keuze voor de Agrimarkt een bewuste keuze is. Een keuze waarmee de consument samen kiest voor een supermarkt met streekproducten uit de regio. De content werd regionaal ingezet via Facebook, Instagram en Youtube en rondom de locaties van de verschillende supermarkten. 

Resultaat
De content diende als overkoepelende campagne bovenaan de funnel, dat later teruggehaald werd in de seizoensgebonden content, zoals Kerst en Paas campagnes. Dit maakt het concept duurzaam en geeft de mogelijkheid deze het hele jaar in te zetten. In totaal uitte dit in een bereik van 123.000 personen, waarvan 23.000 personen de video hebben afgekeken en bewust in zich opnamen.